en liten fjäril

Såå då var allting packat i stallet och även all utrustning är smörjd, å hästen är nattad, nu ska jag snart packa ner mina egna grejer. Herregud, jag är lite små nervös! Brukar ju inte vara det men ja ha typ någon liten enstaka fjäril i magen. Iallafall så blev det ingen skoning idag. Henrik sa att det hade varit piss på bergsåker, slirigt och jävligt för dom som haft sommarskor. Såå för att vara på den säkra sidan så ska vi istället försöka få av brodden fram om banan tillåter, skorna är endå så nött och har en ganska rund kant (han går med rundade fram ientligen) så det kan gå endå om vi har tur. Sen ha han ju inte gått katastrofalt dåligt på dom här skorna heller! Däremot så komma han nog att få gå med brodden för jag har ju varit så slarvig att jag inte bytt ut dem på hela vintern eller skruvat på dom, så dom är nötta och sitter som berget. Smart sofia!


Nu ska jag packa, blir en tidig kväll för imorgon ringer klockan 05.45!


Elit och jag på bergsåker i höstas! Han sprang själv typ hela loppet och blev 4a på 2.26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0