fml!

Vad gör man? Jo man sitter och pluggar inför ett stort prov som jag ska ha imorgon. Glömde totalt bort det i helgen så jag är ganska körd känner jag! Har fått instuderingsfrågor och ett häfte, men läraren har inte gjort frågorna i ordning efter häftet, så det tar 50 år att hitta det man ska läsa istället för att lära sig. VÄRT!
Nä men fyfan vad less jag är, känns som att jag inte kan göra så mycket heller.

Elit är förkyld fortfarande, tempade han idag å då hade han lite feber, men han är som en energibomb som snart ska explodera. Tänderna blev raspade igår och nya skor fick han! Ba den där förkylningen kan släppa så skulle ja va skit nöjd!

Ska återgå till mitt panikplugg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0