konstig häst..

Sitter i morgonrocken och myser framför tvn.
Skulle in och köpa ett spö på royal men kom därifrån med ett fleecetäcke. Typiskt att det skulle vara typ liiite förstort, så måste pröva ett 105 nu som jag redan kan ana är för tight i bogen. Vad har jag för konstig häst ientligen? Han har typ världens uddaste storlek, 110! Finns ju typ inga som tillverkar täcken i den storleken, jobbigt!

Imorgon så kommer det antagligen att bli en sen uppdatering. Under lunch så ska henrik komma och sko elit. Sen efter skolan så ska jag köra han lite lätt. Resten av kvällen kommer att tillbringas i selkammaren då jag ska smörja allt läder riktigt ordentligt och sen packa alla grejer inför fredagen.

Nu så ska jag slänga mig in i duschen och sen kommer älsklingen hit!<3

Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0