;o

shuuuu
sitter i sidensjö och tar det lugnt just nu. Ha precis ätit tårta, Robins mamma fyller år idag.
Igår kväll va man med robin,matilda,viktor och sara i stan! Trevligt som fan men jag tappade typ rösten, typiskt!
Men den är bättre idag och jag har inge ont i halsen, yeey.

Nu ska jag plugga lite och sen vet jag inte vad man ska ta och hitta på! Blir väl att åka bil ikväll gissar jag påå.
Hade tänkt att köra elit men eftersom att jag misstänker att han ha ont i munnen så låter jag bli, han ha nog någon vass tand skulle jag kunna tro. Han var inte sig själv då jag körde han i fredags! Så imorgon ska man ringa magnusson så han får titta och sen ska henrik komma och slå på sommarskorna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0