startlistan

Sitter och kikar på startlistan inför fredag, är taggad som fan! Är ba te å gasa för vi står ju nämligen på start.
Var ute med han idag, blev tre varv på slingan. Hade jennelie som sällskap så de va trevligt, men lerigt!
Annars så har det varit en "vanlig" tisdag, haft lektioner till tolv. Skulle ha omprov i tyskan klockan tre, men det blev aldrig av? Satt där i 30 min och vänta på att läraren skulle komma med provet, visst jag är glad att jag slapp för nu hinner jag träna till det. Men hade kunnat göra så mycket annat dom där timmarna innan. Aja!


Så ser det ut på fredag!

Kommentarer
Postat av: sandra

Lycka till på fredag! :)

2012-04-04 @ 07:05:36
URL: http://sandraerikss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0