talet check!

Äntligen klar med talet, känns såååååå hääääär bra! Imorgon ska man göra bort det, känns bra att kunna bocka utav "listan" Ska hålla ett tal om min relation till ponnytravet, kanske lägger upp det här sen om det skulle vara intressant för er att läsa ;)

Hade nationella i svenska idag. Skrev en debattartikel, hade ett bra "flow" och skrev mycket. När jag är klar med allting så märker jag att jag lagt upp argumenten i fel ordning, så jag måste lägga om dom och det var skit jobbigt haha. Men de gick bra! Nu ska jag öva på talet och sen ska jag sova, känns så skönt med fredag imorgon! Ska gå runt på stan en sväng och sen så ska jag fara ut med eliten!

Jag är så glad att du har hittat tillbaka till dig själv igen <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0