:)

Kvällen blev inte så tokig som jag trott. Jobbade från 17.30-19.30, sen longerade jag elit en sväng. Pigg och muppig, som alltid. Efter det så gick man upp te travskolan och såg på liven med johanna. Två kompisar te oss ha en häst som startade på valla ikväll och blev 3a och sänkte rekordet, inte dåligt alltså! Usch tänk att få starta på valla, shit va mäktigt! Den banan känns ju som att den är 1000 gånger större än solängets fjuttbana haha.

Bergsåker på fredag, taggad till tusen! Tänker inte ställa några krav på han, sist vi starta på bergsåker så gick det inte så jätte bra. Han gillar inte den banan, kurvorna lutar så kraftigt. Men förhoppningsvis så kan jag hjälpa han med sidostängerna den här gången. Längtar tills listorna kommer, ååh! Nu ska jag och älsklingen gå och lägga oss, god natt<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0