Grym!

Åh vilken kväll! Ha jobbat för första gången på hela höstterminen. Tänk er från att gå från att ha en elev som kan selning och allt och nästan är mogen för att ta licens. Till att ha 7 barn som är nybörjare. Blev ju inte katastrof, men jag kände mig jätte virrig och hade planerat helt fel. Men de bli nog bättre nästa gång!
Men skulle inte skriva om det, utan jag tänkte berätta om elit som gick toppen i intervallerna igår! Steget kändes så fint, men tror att han fått tillbaka låsningarna som han hade i ryggen förut, ska ringa och boka tid imorgon så det där löser sig så fort som möjligt. Annars så kändes han grym.

Nu ska jag göra biologiläxa och sen blir det duschen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0