regn..

Just nu så öser regnet ner, verkligen piskar mot väggarna på huset!
Hade tänkt att köra elit nu men får göra det senare ikväll efter mötet med jobbet. Och regnar det då oxå, ja då är det bara att gilla läget. Idag har jag haft en underbar sovmorgon med älsklingen, vi sov i husvagnen inatt för det är så himla trångt i min säng. När vi ätit frukost så for vi in till stan, fick ett "ryck" och bestämde mig för att köpa en ny telefon. Har ju länge velat ha en iphone men tänkte vänta på 5an, men ingen vet när den kommer ut (ryktas om att den släpps 21 september i USA och kommer till sverige två månader efter, känns lite väl länge!)
Kommer ihåg när robin köpte sin då den precis hade släppts haha, fy helvete vad avundsjuk jag var! Har nog aldrig varit så avundsjuk någonsin. Så idag när jag tänkte ta mig och köpa en så fanns det ingen inne i hela stan! Men den kommer in nu i veckan så har jag tur så hinner jag köpa en då om inte alla tar slut :) Saknar verkligen att ha en smartphone, känner mig så handikappad med min tokgamla telefon! Min förra htc gick ju sönder efter jag spräckt skärmen och slängt den i sängen, blev nå glapp med skärmen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0