resultat umåkert

Säger bara åååh va skönt med sovmorgon! Känns väl behövligt eftersom att det är skola imorgon. Gruvar mig redan för hur fan jag ska komma upp, har riktigt svårt för det på mornarna.
Är i sidensjö just nu, robin och jag for till en badplats i holmen med några kompisar och grilla, var tvungen att skjutsa hem en kompis så då hamna man här för det var så nära!
Men jag ska inte skriva om det hade jag tänkt. Var ju och tävlade igår och jag vet att det är dom som undrar hur det har gått.
 
Exprimenterade lite igår, provade att ha en ganska lång check och huva på honom. Bara för att se om han blev mindre ivrig och lite lugnare i starten. Men fy vad seg han blev i värmningen!
Så huvan åkte av i loppet, kortade checken oxå lite men hade den inte lika kort som förut då jag tror att han kan balansera upp sig själv rätt bra ändå. Starten gick rätt hyffsat men han var fortfarande lite för ivrig och fick en mini galopp. På upploppet blev vi störda av ett annat ekipage som fick galopp för kusken tittade aldrig bakom sig utan tar upp sin häst så vi nästan springer in i dom, Gick bra den här gången men vi tappade ju på det! Hatar sånnt! Men vi tog åt oss en fjärdeplats iallafall, nytt rekord på medel oxå. Är nöjd över hans prestation! Har ju världens super pojke som bara tar fina placeringar! Nu ska han få gå på semester i två veckor sen laddar vi för bergsåker som är den 9 september!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0