21.24

Ligger i sängen och är helt utmattad efter en hel dag på solänget.
Red en kompis ponny, och det fick mig att inse hur kul det är att rida men även hur jobbigt det är, måste börja jobba på kondisen! Men jag var faktiskt nöjd över mig själv, allting sitter kvar trotts att det var ca 2 år sen jag red monte och ungefär 5 år sedan jag höll på med ridsporten.
Efter det så ägnade jag tid åt travskolans julshow, körde en ponny i lucia tåget och höll sedan ordning på alla barn så att dom var på plats. Var nog ca 45-50 ungar att hålla reda på, så det tog på krafterna kan jag säga.
 
Det har kommit sjukt mycket snö i natt! När jag gick ut på våran infart så hade jag snö upp till knäna, helt otroligt. Och det har varit ganska dåligt plogat på solänget så man har fått plumsa mycket, de har nog tagit mest på krafterna!
 
Nu ska jag snart sova så man är någolunda pigg inför imorgon. Det är måndag, men trotts det så känns det inte allt för drygt, är ju faktiskt sista veckan nu bara!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0