hjärnmos

Efter många timmars av sträckpluggande så är hjärnan helt slut! Har biologiprov imorgon, ska bli så skönt att göra bort det för efter det kan jag slappna av och återgå till mitt vanliga liv.
Har ju inte varit i stallet på hela den här veckan, mamma har fått tagit in elit och ordnat det då skolan ha fått gå före. Tur att man har mamma!
Så elit har fått vila lite nu, vi ska bara ta det lugnt nu innan julen! Det får bli hans "vintervila", alledes lagom för han! Han skulle inte kunna stå längre, vet ju att vissa ställer av sina hästar en längre tid då det inte är säsong. Inget fel med det! Men det skulle inte fungera för elit, huvudsaken för honom är att han får komma ut och röra på sig ofta, annars blir han så uttråkad! Så jag kör mest lätta pass nu, men efter jul så börjar vi öka på träningen lite eftersom igen. Längtar tills imorgon då jag får träffa han, ska pussa extra mycket på han då!
 
Nu ska jag borsta tänderna och sånnt, sen blire att sova! Brevid älsklingen också, kan inte bli bättre <3
 

Kommentarer
Postat av: matilda

så härlig bild :3

Svar: tack! :)
Sofia Lindmark

2012-12-14 @ 13:54:27
URL: http://skogsrusset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0