kyligt..

Jag var hemma idag för att vila upp mig lite, helgen har varit tuff och man var inte riktigt fräsch imorse! När man var i stallet och tog in elit så kände man att man blev tvärtrött. Men det kan vara kylan också, min kropp får jobba stenhårt för att hålla sig varm så jag blir jätte trött väldigt fort. Hade -15 här som kallast idag, huuuaaa!!
Får hoppas på att de är det, för de är inget bra tillfälle att bli sjuk nu!
 
Morgondagen känns halv jobbig. Ska hjälpa mamma att släppa ut hästarna innan skolan, efter skolan måste man skynda sig till stallet och köra elit, och klockan 18 ska man jobba och efter det ska man plugga innan man kan hoppa in i duschen och sängen. Och man ska ju hinna att äta nån middag därimellan också, annars kommer jag att vara en riktig grinkärring!
 
Kanske bäst man he sig in i duschen å sen gå å piss å lägg säääh så man örk nanting imaran..
få bli så!
 
 

Kommentarer
Postat av: amanda - i USA

Roligt att du kikade in på min blogg!
Tack för din kommentar :)

kram amanda

2012-12-09 @ 18:28:29
URL: http://www.amandalingefeldt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0