trött tjej!

Ligger i sängen och glor på V75, känner mig helt knäckt efter dagen. Har suttit på utbildning 8.00-17.00 så man är ganska slut faktiskt, har varit mycket att lära in.
 
Tänkte ge er lite mer info om den här utbildningen jag går, har ju typ inte sagt något om den!
Jag går ju som sagt en utbildning som heter Travsportens Unga Ledare. Tanken med den är att vi unga ska få en inblick i om hur en styrelse kan fungera och även vad det innebär att vara med, och även att vi unga faktiskt ska tro på oss själva för vi kan göra skillnad! Vi vill göra oss hörd och vara med och påverka svensk travsport.
Detta är en väldigt lärorik utbildning. Jag och Anna åker och träffar ungdomar från andra banor, och har då även lite föreläsningar. Förra gången var vi i stockholm och nu är vi på wången.
Ni kanske såg repotaget om oss i ÖA idag? Fick ett helt mitt uppslag, hade inte förväntat mig det! Trodde att det skulle bli bara en liten ruta i något hörn, så jag blev verkligen överraskad!
 
Nä nu ska vi gå och äta, ha en härlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0