20.50 2012-02-13

Vaknade upp imorse och ville bara gosa ner mig i täcket och somna om igen, som alla andra dagar. Skoldagen är inte mycket att säga om, inga konstigheter. Gjorde lite matte efter den och sen for jag till eliten. Han hade trampat sig lite på höger fram, den klanten! Såg inte så värst farligt ut som tur var. Körde han ingenting idag, blev en prommenad. Misstänker att han kan vara en aning öm i höger fram kota, eva ska kolla på det imorgon. Vet av att han var ytterst lite öm på samma ställe i höstas också som gick över då vi blistra så jag tror att det kan vara samma den här gången. Vi håller tummarna på att det inte är någon större fara iallafall!

Sitter just nu med den här jäkla epikanalysen än, och den blir aldrig klar heller! Vet inte om jag någonsin varit med en så lång och jobbig uppgift förut. Så jag måste sitta med den typ hela natten, ska även börja skriva en novell också! åååh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0