antibiotika<3

Sitter och gör en epikanalys och ser lite på 16 and pregnant och man blir ju inget annat än upprörd då man ser på det pogramet. Tänkte börja skriva en massa om det pogramet nu men det är ingen som komma orka läsa det. Tycker iallafall att det är sjukt att skaffa barn vid 16 år, det är inte rättvist mot någon.
Antibiotikan tog gött må jag säga, ha betydligt mindre ont i halsen och nacken nu! Fy tusiken va skönt alltså!
Kanske blir skola på fredag, tänkte va hemma i två dagar bara för att vara på den säkra sidan den här gången. Den 13 ska jag fara och ta en massa prover för att kolla om jag har brist på något, mitt immunförsvar är ju fan sämst.
Nä åter till skolarbetet, ciaaaooo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0