Dagens inlägg!

Kände att det var dags för dagens inlägg, har varit så upptagen med epikanalysen som tar ungefär 40405 år att göra klar. Men nu börjar det likna något minnsan! Iallafall så har jag haft en plugg måndag (ovanligt..eheh)
Men det känns så jobbigt att ha så mycket att göra och att ha så mycket som är försenat, men nu jäklar måste jag rycka upp mig och ta i tu med det. Har även varit och tagit in eliten som vanligt! Imorgon så ska henrik komma och sko om han, sen ska vi ut och köra lite lätta intervaller.

Som jag nämnde i tidigare inlägget så ska jag till läkaren imorgon jag är såå nervös! Huvva, jag hatar sjukhusmiljön och jag hatar att ta blodprover. Om dom sticker mig i över armen eller underarmen gör inget, men obehagligast är då dom sticker i armvecket eller handleden! Uhh får rysningar! Ska bli intressant att se om jag tuppar av imorgon för det är sånnt som jag brukar ha för mig då jag är på sjukhus haha. Det räcker med att kommer innanför dörren så börjar jag känna mig stel och yr, vet inte vars jag fått min sjukhusfobi ifrån! Men jag hoppas att dom hittar något som kan förbättra mitt immunförsvar och kanske till och med hitta orsaken till varför jag är så jäkla trött jämt! Spelar ingen roll om man äter som en häst eller sover 15 timmar, trött är man ändå!

Nu era fisungar så ska jag gå och duscha å sen lägga mig framför tv:n! ;)


bju pån gammbild!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0