Dags att säga godnatt..

Sitter med tandborsten i mun och tänker avrunda kvällen. Har sett på big brother som säkert många andra gjort, har även duschat och rakat mig. Det var en lite jobbigt att duscha eftersom att det inte får komma in vatten i vänstra örat, men jag lyckades! Hoppas att den där satans öroninflammationen går över nu så jag kan höra något igen, känns som att jag lever i en liten bubbla!
Morgondagen innehåller skola + plugg. En vanlig måndag kan man säga!
På tisdag ska jag till vårdcentralen och ta en massa blodprover för att se om dom hittar något, ha ju som ni vet ett väldigt dåligt immunförsvar! Så det ska vi reda ut, och det känns skönt!

Nu är det dags att gosa ner sig i sängen med älsklingen!
God natt på er!



Kommentarer
Postat av: ingrid

men bloggaraaaaaa!

2012-02-20 @ 22:54:50
URL: http://ingridoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0