det sket sig!

Jo jag hade ju tänkt att jag skulle pluggajäävel idag men det sket sig ganska snabbt.
Vaknade 11, var vrålhungrig så jag och robin gick ner till max och åt. Var så sjukt mätt efteråt så jag kunde knappt ta mig hem, men gott vare! Robin skjutsade mig till stallet efter det.
For ut med min bruna pojk och sen tog jag in alla hästar å gjorde kväll. For te mammsen och hämtade mina saker och nu har röven landat i soffan här hemma, det blir nog lugnt ikväll.

Igår så tog man någon öl och sen for man te ingrid å fortsatte kvällen där, men sen skulle dom te olles så jag fick bege mig hemmååt. Satt lite forever alone där ett tag och sen gick jag och la mig för jag hade så sjukt tråkigt.
Helt okej kväll, men hade blivit ännu bättre om man fått komma in på olles men jag får ju vänta några månader!
Typiskt!



Kommentarer
Postat av: ingrid

haha alltså, taskigt de kändes att lämna dej! och de blev ju ingen efterfest.. haha!

jaja, om några månader, typ as många, är du ju oxå 18 och då jäävlar! =D

2012-02-11 @ 22:53:50
URL: http://ingridoberg.blogspot.com
Postat av: Sofia

jamen ni kom ju aldrig :O

Jaa då jävlar ska jag göra stan osäker!! :D

2012-02-12 @ 11:10:24
URL: http://ssofialindmark

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0