Friluftsdag!

Vet inte hur jag ska börja det här inlägget, men tänkte skriva att jag är helt slut efter en dag i backen. Men jag är ju alltid helt slut om dagarna!
Har haft en jätte rolig dag i backen med matilda,lottie, sebastian och paolo. Vi började med att åka med Lottie i barnbacken för hon skulle lära sig att åka snowboard idag. Så vi var där och höll hon sällskap ett tag och sen blev hon duktig nog att åka i dom större backarna. Sen har vi åkt upp och ner hela dagen, det var så sköönt att få komma ut och åka igen! Funderar på att åka dit på söndag också men då ska jag tvinga med mig robin och lära han att åka haha.

Nu ska jag äta en sen middag och sen kommer älsklingen hit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0