Onsdag

Det här har varit en bra dag faktiskt, så mycket bättre än gårdagen.
Har jobbat nu på kvällen och varit och handlat frukost för mamma hade glömt det. Passade även på att köpa morötter och dipp, det är så himla gott! Och är inte lika onyttigt som godis vilket är ett stort plus.

Resten av veckan känns faktiskt bra, imorgon slutar jag 11.30! Och då ska jag fara ut med världens finaste ponny. På fredag så ska vi åka längdskidor och fika med klassen, längdskidor är inte min favorit men det känns som att det kan bli ganska roligt ändå. Det är ju mycket roligare än vanliga lektioner iallafall!


Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag krypa ner i sängen med min Robin, är så himla trött just nu att mina ögonlock knappt kan hålla sig uppe.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0