ös i sidensjö ;)

Tänker försöka ge mig på ett inlägg, trotts att man kanske inte mår sådär jätte bra idag.
Igår for man som sagt till sidensjö, fick vänta på bussen i typ 1 timme innan den kom. Sen tog det 1 timme dit, så jag va lagomt less och hungrig. Men när jag kom fram så fick man middag av robins mamma, alltså gu va hon är söt av sig. Typ såfort jag är hos dom så vill hon ta hand om mig så mycket hon bara kan, fick mat å hon fixade och donade på för att jag skulle ha de bra. Efter det så tog vi skotern till forsman och madde. Det blev lite spontan fest, kul hade vi!

Idag är man bakis, inte det roligaste men man mår som man förtjänar. Ha mått illa tammefan hela dagen, huvva.
Nu sitter jag med madde medans pojkarna är ute och kör skoter, hade lätt följt med om jag inte hade haft öroninflammation helvetet! Men jag och madde har det bra här inne ändå :D Inte helt fel!
Senare idag så ska elit få träffa eva, hon ska gå igenom han igen. Tycker att höger fram rörde sig så himla lustigt när jag körde han sist, kan typ inte beskriva det men man såg en tydlig skillnad på vänsterfram och högerfram iaf, och det är ju inte helt omöjligt att det hänt något efter tisdagens bravader. Så de är bäst att va på den säkra sidan!
Är han fräsch så ska han longeras, och imorgon ska jag köra han en sväng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0