Squid

Då var fredagens lektioner över, det gick grymt fort!
Hade biologi labb 9.40, vi skulle disikera en bläckfisk! Va ganska kul men det luktade inte gott kan jag ju säga, vi fick steka själva "kappan" sen och smaka på den, men jag hann aldrig smaka fast jag tror att jag överlever! Kunde se tydligt på ansiktsuttrycken som var i labbsalen att det inte var någon höjdare.
Efter det så hade vi lunch och sen gympa där jag inte gjorde mycket kan jag säga, höll matilda sällskap i gymmet typ och pratade och flumma på. Och nu skulle vi haft svenska men där fick man göra som man ville. Såå jag kan säga att dagen har varit rätt så chill! Jag skulle fara och ta in elit nu men då hade mamma redan varit dit, snällt utav henne!


Tänkte bjuda er på lite fina bilder från labben, spyvarning! :D


Här hade vi spräckt hål på själva magen, sååå mysigt! Och det doftade verkligen ljuvligt!


Bläckfiskcoctail, blir ni inte lite hungrig? ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0