Alla hjärtans dag

Eliten var felfri, det känns väldigt bra! Nu känns kvällen väldigt mycket bättre, och den blev ännu bättre då jag loggade in på facebook och fick se världens finaste inlägg på min logg! Tänk så glad man kan bli av några ord. Åh, nu känns allting så himla mycket bättre.

Det är alla hjärtans dag idag och jag sitter ensam, unnar mig själv lite choklad. Men på någotvis så tycker jag inte att det gör något. Jag blir så ompysslad av robin iallafall.
Han är så himla gullig min pojkvän, ställer upp för mig väldigt ofta och finns där när det behövs. Blir överöst av pussar och kramar då vi ses och allting är som för 2 år sedan, lika kära än idag!
Och det känns underbart. 


Ha en bra kväll allihopa!



Kommentarer
Postat av: ingrid

du är verkligen jätte jätte jätte bra, bästaste Sofia! <3

2012-02-14 @ 20:30:36
URL: http://ingridoberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0