en tur i diket ;)

Nu kommer ett sjuhelvetes inlägg, ingrid!

Var på vårdcentralen imorse men mamma hade missuppfattat tiden, men jag fick träffa läkaren och han tittade i mitt öra. Fick även ta ett järnprov, och det var inget fel på det. Ska dit på onsdag igen och ta alla prov.

Tro det eller ej men jag och elit har varit ner i diket idag! Alltså jag tror ja dör XD Måste berätta! Hade varit i skogen och kört intervaller i backen. På hemvägen så ser han en snöklump, men eftersom att han hade sitt helstängda på sig så kunde han inte se den då han passerade den. Så han blir rädd, far ner i diket, skuttar fram till en sommarhage och tro på fan att han gnider av sig huvudlaget. Lätt som en plätt! Huvudlaget fastnade i staketet så jag får nästan inte loss det! Men jag fick det till slut och han fick på sig det och vi kom upp ur snön, tar av vagnen och går hem. Tur att en amatörtränare kom och hjälpte oss upp för annars hade vi stått där haha! För det var ju så himla bra tajmat att min mobil för en gångsskull hade slut på ström. Men elit fick komma in i boxen och sen selade jag på han den vanliga utrustningen igen å for ut. Han var tittigare än vanligt men det var väl förväntat! Elit verkar inte skadad men det märks väl imorgon om det är något!

Har hört såå många som varit ner i diket med sina hästar och nu har jag helt plötsligt oxå varit det. Jag säg ba de, tur man är härdad! Får värsta fula bilden på elits huvud som sticker upp ur snön!
Och ni behöver inte vara oroliga över mig, har bara klämt armen!



Här har vi fjanten själv :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0