Resultat Bergsåkert

Efter en dag på bergsåker i en otrolig värme så är man helt slut.
Kan säga att jag är väldigt nöjd över elits insatts idag. Efter onsdagens intervaller så kändes allting skit!
 
Han var laddad idag, har nog aldrig varit med om att han varit så het förut! Men värmde han lite hårdare än jag brukar och då var han nöjd sen då han fick springa av sig lite.
Loppet började med en startgalopp, gick nog lite för fort för honom. Tar i och springer fint hela loppet men får en liten galopp på upploppet. Tyckte inte alls att han verkade gå så fort men när jag hämtar listan så ser jag att vi blev 4a på 2.16,5. Sänkte rekordet med en halv sekund, inte mycket alls men han ha ju för sjutton inte startat på nästan 2 månader. Han förvånade mig i dag, tycker att han gjorde det bra!
Nästa start blir på söndag här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0