kvällstur

Började dagen med att försova mig typ en timme, wiho bra början! Ha haft matte hela förmiddagen, tur man slutade tolv annars hade man ju blivit helt död. Vid tre så hade man ett tyska prov som gick åt helvete kan jag ju säga, åh tyska är så svååårt! Fattar typ ingenting utav det.

For te stallet vid sju, tänkte bara ta in elit men istället selade jag på honom och tog en skön kvällstur i skogen. Solen höll på att gå ner, vädret var perfekt, bra tempratur och lagomt blåsigt. Helt perfekt!
Träffade även på en älg för första gången. Undrade vad i helvete elit kollade på, kollade åt sidan å där gick en stor älg. Haha, något paff man blev. Elit ba glodde och lunkade på sedan som att inget hade hänt, förvånande bra för att vara honom!

Nu ska jag ta en dusch och sedan äta lite B&J!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0