Resultat solänget

Kan börja med att säga: shit vilken skön dag!
For ut med frodo i lopp 5 och kände ba hur laddad han var. Ut i loppet, springer rysligt fint hela loppet! Hade en fin ledning tills musse kom ikapp, men vi blev tvåa på 2.03,9! Och det är verkligen ruskigt bra för att vara frodo, vilken skillnad det blivit på honom! Från att gris galoppera och tvärnita till att springa som en kung! Nä fy vad nöjd jag är över honom, han förvånade verkligen mig och många andra!

Jag och elit startade i lopp 7, först blir det en omstart där jag och många andra var lite för tidiga. Men sen kommer vi iväg och vi drar ifrån 1an och har ledningen under hela loppet. På upploppet så hade vi en sånn stor lucka ner till nästa ekipage så vi lunkade in i mål ba, och tiden blev 2.17,0! Förstå hur nöjd jag är över mitt bustroll! Det här var ingen match för honom känns det som. Lite finslipning på balansen så kommer han att bli riktigt farlig! Nu laddar vi inför lördag då det blir ett insprängt lopp på dannero!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0