vilken jäkla dag..

trodde inte att jag skulle säga det men tack och lov för att den här dagen snart är över!
Har varit så fruktansvärt bakfull så ni anar inte, var hos en kompis som fyllde 19 igår. Kul varne men inte lika kul idag haha.
Trotts att man mådde skit så ställde man upp för travskolan på örnexpo, men då började man piggna till.
For till stallet efter det och höll på med elit, longerade han på ridplanen idag. Försökte att få honom att ta det lugnt, för han är det ju antingen fullt race eller inget alls. Men han gjorde det bra idag, travade lugnt och fint. Försökte mig på lite NH träning, men de gick ju åt skogen då det var en häst på innerplan som var sååå mycket intressantare än det vi höll på med. Ska även ha med mig lite belöning nästa gång för jag glömde det ikväll, då blir han nog lite mer fokuserad förhoppningsvis.

Ska tillbringa resten av kvällen med älsklingen! <3


mitt hjärta <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0