18

Då har man kommit hem från jobbet, är som vanligt helt slut. Var på dåligt humör och trött innan jag började så man är ju inte direkt piggare nu, och ska ta itu med lite matte nu också...orkar inte!
 
Fyllde ju faktiskt 18 år igår! Himlar vad tiden går fort, tycker att det var nyss man fyllde 15 och tänkte "ååå va länge det är tills man fyller 18!". Men iallafall så hade jag en härlig dag igår, allting flöt på så lätt i skolan och precis när man kom hem så möttes man av älsklingen som hade köpt en stor bukett med blommor åt mig! Jag typ..smälte? Så himla fint<3 Och kvällen fortsatte med tårta och trevligt besök. Och inte nog med det så fortsätter firandet på lördag då det blir go middag och utgång! Längtar ihjäl mig!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0