helgennnn..

God morgon på er!
Har nyss klivit upp, passar på att njuta utav den sista dagen på lovet. Om jag har tur så är jag ledig imorgon också, skulle vara dö skönt faktiskt. 
Har inte orkat blogga i helgen, har varit i sidensjö med älsklingen så ni förstår nog. Helgen har iallafall varit skön. I fredags så for jag ju dit, blev bjuden på go mat och sen så for vi ut med bilen! Igår var jag och älsklingen till hans pappa och hälsade på där, sen for vi till en kompis och såg på film..
Med andra ord så har den här helgen varit chill! Vilket kan behövas för mig, nästa helg ska jag till stockholm på en ledarutbildning inom travet. Och helgen efter det så fyller en kompis år, och helgen efter den så ska jag firas! Såå det är fullt upp nu, lär vara lite sliten efter den här månaden hehe.
 
Och idag ska man inte göra så värst mycket, elit ska köras och jag ska börja ta tag i lite plugg. Har ganska mycket att göra nästa vecka, mycket prov och sånnt. Har satt mig själv i en jäkligt taskig situation då jag inte rört en enda bok på hela lovet. Men det har faktiskt varit så skönt att slippa det! Men nu får jag lida istället. Längtar redan till jullovet haha...
 
 
 
bjur på en halloweenbild från förra helgen, jävla va fina vi e! ;)
och nej ja ha inte sprutat överläppen, det där är min tunga! haha!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0