otroligt..

Hästen är körd och nu sitter man i soffan och mumsar på lussekatter å pepparkakor, lite julmust till det också! Så härligt! Kan inte fatta att det är jul snart, tycker det var nyss man satt utanför coop forum och sålde jordgubbar i hettan. Och nu ligger det snö på backen?
 
Ikväll ska jag göra ett försök till att plugga, åker till östersund imorgon på utbildning så det blir tufft att hinna med allt. Är en massa jobb som ska vara klart tills nästa vecka, stressad! Det gick ju inte så bra igår, var tänkt att jag skulle plugga som fan, men det blev en fika med två fina vänner och sen var älsklingen hos mig. Kan ju inte bara säga nej då han frågar om han kan komma hit, de gååå int! <3
 
Nä, plugg vare ja! Och packa! Bjuder på lite instagram bilder!
 
 
Hade labration igår, vi råkade glömma bort vattenbadet så det blev lite för hett haha!

Kommentarer
Postat av: joahanna

jag har också instagram ;) om du vill så kan du följa mig

2012-11-30 @ 20:21:22
Postat av: joahanna

heter josajos99

2012-11-30 @ 20:21:35
Postat av: johanna

du vet nog vem ja e hoppas ja ;)

2012-11-30 @ 20:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0