seeg

fy vad seg man är idag..
Igår körde jag elit och robin hängde faktiskt på, han har inte kört elit förut så jag fick med honom! Efter det så for vi till stan och kikade lite snabbt, och sen duschade man å fixade iordning sig, for te mamma och fick go maten! Sen drog jag,robin och nå kompisar ut te harrys och spenderade kvällen där!
Idag sov man till 2, gick till stan och hämta bilen, for på max och åt, fixade ordning i stallet, for till ica och köpte BJ å nu sitter vi i soffan och myser, väntar på att klockan ska bli 7 så man få se på solsidan!
Ganska kortfattat om helgen men jag orkar inte skriva så mycket mer!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hej!
Grattis i efterskott! Har också haft fullt upp har varit på stan lite här och där sen for man till mormor och åt middag ganska lik dag ;) aja grattis i efterskott och hare bra och neej måndag i morrn :p

2012-11-25 @ 21:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0