resultat klubbmästerskapet 2012

Tänkte gå lite rakt på sak och berätta om hur det gick i klubbmästerskapet.
 
Elit var taggad i värmningen och innan loppet. Han var lite väl för mkt taggad precis innan loppet så jag undrade verkligen hur det skulle gå där ett tag. Men starten gick fint och han sprang på bra, inte överdrivet ivrig som han brukar vara! Helt lagom! Tog i kapp sina 220m tillägg och kändes hur fin som helst. Segrade på 2.15,2! Gryyym ponny man ha ;) Kändes som att han ba svischade förbi alla, å han va inte ens trött efter loppet!
Världens bästa elit! <3
 
Klubbmästare andra gången i rad med elit, tredje gången i rad för mig ;) Så jäkla kul haha! :)
 
Nä nu ska jag umgås med mina goa vänner! 
Ha en kung kväll, för de ska ja ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0