helgen.

då var första dagen på veckan avklarad.
Har varit trött exakt hela dagen, dyng trött verkligen! Trotts att man hade sovmorgon och skulle vara mer utvilad så har man gått runt som en zombie hela dagen. Ha inte gjort nå kul idag heller så jag berättar om vad jag gjort i helgen istället!
I fredags så tillbringades kvällen me gojäntorna, såg på skräckfilm och åt götta! Vädret var skit och tillöt inge annat!
På lördagen klev man upp tidigt som fan för att släppa ut travskolans hästar, (om man jobbar där så ska man ha stalltjänst typ 2 helger i månaden) Så jag släppte ut 7 hästar, mockade å fixade mat å bytte vatten å allt som hör till! Sen ställde man upp på barnkalas mellan 10 och 12! Efter de så körde man elit i regnet och sen tog man in pållarna igen, regnade exakt hela dagen!
Kvällen tillbringades hos älsklingen med lite kompisar å lite drickbart hehe! Och söndagen är inte så hemskt mycket att skriva om, var med madde och forsman å älsklingen. Pöjkarna hedde ut oss på en fisketur, uuuh! Tur de inte blev länge för de är så förbannat långtråkigt att fiska!
For iallafall till stallet senare och tog in hästarna och körde elit, sen kom älsklingen till mig!
 
God natt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0