resultat solänget

åååh, huvudet känns så jäkla tungt. Så typiskt att jag ska åka på en förkylning ändå, hoppas den inte är långvarig!
Igår var det en lugn kväll, såg på film med en kompis å sen kom robin och hämta mig. Hamnade i sidensjö tillslut! Så nu är jag här och ska göra tråkiga saker, nämligen plugga! 
 
Kom ju på nu att jag inte skrivit om hur det gick i lilla hästägarkannan.
Elit kändes riktigt fin i värmningen, han var taggad och jag värmde han lite hårdare än vanligt den här gången. Tyvärr så räckde det inte riktigt, han var lite för taggad i loppet. Fick två galopper, en som var kort och en där han blev tjurig och ville inte alls ställa sig, lite för mycket iver ihonom ibland! Men jag fick ner han rätt snabbt ändå, men fick kämpa lite. Efter den galoppen så travade han jätte bra, men de räckte inte ända fram. Jag var väl inte riktigt på han heller efter andra galoppen, kände att det inte var någon mening att kräva något då vi inte hade någon chans ens. Vi blev först utan pengar på 2.19! Det var inte riktigt våran dag, men nu laddar vi inför bergsåker som är den 16 oktober! :)
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Heeej! :D Sofia. Jag har börjat läsa din blogg och tycker den är riktigt bra ;) å om du inte ve vem ja är kanske jag ska säga de :D Du va min ledare i travet när ja gick silverkursen. och du va jätte bra ledare önska ja hade dig nu å! Men de e som de e och hoppas du inte hamnar på nån förkylning ;)

2012-09-22 @ 14:38:45
Postat av: Sofia

Men hej Johanna! Vad kul att du tycker om den! Ja det var ju synd att jag inte fick ha kvar dig i höst för du var ju en utav mina bästa elever! Men jag hoppas att du trivs i den nya gruppen! Vi kanske ses i stallet någon dag! Kram :)

2012-09-22 @ 21:38:02
URL: http://ssofialindmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0