uppdatering

Sitter helt utslagen i soffan och längtar efter sängen!
Har varit en dag med högt tempo, på torsdagar så är det alltid fullt upp då jag måste skynda mig iväg direkt till jobbet efter skolan. Och att jobba med ungarna tar verkligen knäcken på mig, blir så trött i huvudet. Det är ju kul men huvudet blir så trött av allt liv.
Imorgon är det fredag, sååå skönt! Ska ta en sovmorgon på lördag och pluggajävel hela dagen, ha ett viktigt biologiprov nästa fredag som jag siktar högt på. Ska kanske vara hos älsklingen på lördagkväll, vi får se!
 
Kanske ska skriva lite om elit för er som är intresserad av honom.
Han gick några intervaller igår och han sprang som en kung. Fick riktigt fina tider på tidtagaruret!
Blir start nästa torsdag här hemma!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0