dags att uppdatera

Förlåt för en sånn dålig uppdatering. Har varit utan internet några dagar och har varit lite upptagen, och dessutom inte vetat vad jag ska skriva här. Idag har jag varit och handlat inför ett läger som ska vara på solänget imorgon, avrostning som vi kallar det för. Vi kör provlopp och har lite olika aktiviteter. Ett ganska bra läger för de som vill träna på tävlingsrutinerna. Elit och jag ska va med i provloppet på lördagen, blir ett ganska lugnt lopp har jag planerat. Vi ska köra i klunga så att de långsammaste hästarna kan hänga med. På söndagen så kör vi linjestart, blir förmodligen bara några provstarter.
 
Förutom handlingen så har jag varit ut med Elit, han fick gå på släp bakom en annan ponny idag. Vi körde väldigt lugnt, bara för att han inte ska va allt för jobbig imorgon. Han tycker att det är lite trist att gå på släp, vill hålla på med allt annat än att bara springa bakom, han va liksom fullt upptagen med att försöka ha longerlinan i munnen, får ta med mig en vante eller nå nästa gång så han blir nöjd hahah, han är bara för söt.
 
Nu ska jag och Robin dra en sväng till stan och se om det är nå liv där!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0