duktig häst

Idag körde vi ett snabbjobb istället för intervaller, måste ju kolla vars han står någonstans inför umåker den 28. Måste säga att han gjorde bra ifrån sig, jag lät han springa av sig själv. Det gick fort sista 1000 kan jag säga, utan att jag ens behövde driva något i huvudtaget.
 
Har kommit fram till att jag har sämst tempokänning haha, tyckte inte att det kändes som att de gick så fort. Men om han springer såhär bra och håller sig fräsch så kommer detta att bli en toppen säsong känns det som.
 
Nu ska jag duscha, sen åker jag till stallet igen och lindar om elit och fodrar, å sen blire lördagsmyys i sidensjöö, wiih. 
 
<3

Kommentarer
Postat av: Johanna

Duktiga och super sötaaa Elit! :)

2013-04-13 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0