fredag

Gissa vem som kommer att ha träningsvärk imorgon? Jo nämligen jag! Var simmning på gympan idag och jag körde på stenhårt. Är såå trött just nu. Det enda jag orkade efter simmningen var att köra elit och göra klart i stallet, nu ska jag bara hänga i soffan hela kvällen. Känns ganska skönt att göra ingenting ikväll!
 
Igår var en riktigt bra dag faktiskt. Fick reda på att ett prov var fram flyttat så jag slapp plugga hela eftermiddagen, det kändes skönt kan jag ju säga! Istället så kom robin hit, vi köpte thaibox och såg på tonårsbossen å ba myste! <3
 
Ganska så tråkigt inlägg, men idag skrev jag mest bara för att skriva något. Nu vet ni att jag lever iallafall!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0