morgondagen

Äntligen fredag!
Har tillbringat min kväll i stallet. Körde Elit en kort lugn sväng, han ska få komma ut lite mer imorgon. På tal om morgondagen så är det mycket förberedelser som ska göras. Ska fixa allting inför söndagen, alltså all utrustning ska tvättas och smörjas, den är riktigt lerig just nu så det kan nog ta tid att rengöra den. Allting ska packas oxå, vagnen ska få sig en ordentlig tvätt och jag ska byta ut en hjulsida. Buret ska även fixas så att det är klart, så det är ganska mycket fix. Ska hinna fara och köpa nya skor också, sen ska jag packa allting som jag ska ha med mig. Tänkte försöka hinna till sidensjö en sväng också. Ja, jag har alltså en ganska planerad lördag.
 
Nu blire soffläge! 
 
från kvällens tur!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0