trött tjej!

Äntligen är man hemma, är helt slut i skallen och i kroppen. Sov så otroligt dåligt i natt, vaknade tre gånger av att madrassen var obekväm och levde om såfort man rörde sig det minsta lilla. Men utöver det så har helgen varit bra.
 
Körde provlopp igår, vet inte riktigt vad jag kan säga om det haha. Eftersom vi körde i klunga under hela loppet så fick man anpassa sig efter dom långsammare hästarna, första 1000 klockades på 3 minuter, så det vart typ jogging för elit. Men han kändes bra, men blir fortfarande för ivrig i starten, måste försöka jobba bort det.
Efter det så selade vi av hästarna och duschade dom och sånt, sen åt vi lunch och kollade på loppet. Efter det så var de typ 5 kamp. Först hövägning sen säckhoppning, blindkörning med sulky, och "gurkleken". Sen tog vi ut hästarna på körplanen och sprang typ en agilitybana. I början av banan så fatta Elit ingenting, hindret som var i starten sprang han undan för och i slalomen så var benen typ överallt haha. Men sen fattade han, skuttade över hindren utan över problem och följde efter mig mellan konerna som en liten hund! Och jag har aldrig sett honom hoppa! Sist han skulle göra det så sprang han igenom hindret, men igår så ba flög han över. Han såg ut att gilla detta stenhårt.
 
På kvällen så körde jag och Linda lite lekar med resten av gänget, även där blev det många skratt måste jag säga.
Men ja, man märker att det var mycket igår allstå, känner mig som en zombie typ. Det är tur att man är ledig imorgon så att man hinner vila upp sig lite!
 

elit i värmningen igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0