vårtecken

Kan inte beskriva hur skönt det var att få komma hem igår. Veckan har varit trög men rolig med ett fulla dagar. Man var trött och less på slutet, så det var skönt att få komma hem kan jag ju säga. Dessutom var Robin här, hade saknat honom så himla mycket så det var så himla skönt att få komma hem till en massa kramar.
Och som ett plus i kanten så är mitt rum nästan färdigt, är bara ett par tapeter som ska upp nu sen är det bara att flytta in, längtar! Gårkvällen var verkligen bra med andra ord.
 
Kom nyss hem från stallet, har pysslat med Eliten. Vad jag har saknat honom! Tror han saknat mig med, han gnägga rätt rejält då jag kom till hagen, söt! Har pysslat med hans hage också, snacka om att det har töat! Den var täckt med snö när jag for och nu var det inget kvar bara lite is. Har sträckt trån, fyllt på med vatten och kollat att det är mycket ström, det är vårtecken!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0