Resultat Umåker

Då har man precis kommit hem från stallet. Känner mig såå sliten just nu, typ som att jag inte har sovit på två veckor. Igår vart de en spontan utgång med några kompisar, drog på harrys! Var hemma vid 3.30, klev upp 7.30 för att ta ut hästarna, blev alltså inte så många timmar till sömn!
Efter det så latade man sig hemma, orkade seriöst inte göra någonting för jag va så lojj i hela kroppen. Vid tolv tog jag mig till köpmanholmen och tittade på en soffa till mitt rum som vi inte köpte. Sen drog jag hem, hämtade moppen och for till jobbet.
 
Igår for jag och Elit till umåker för att starta i ett lopp, ingenting blev som vi hade tänkt oss. I värmningen så var han verkligen urusel alltså, galopperade med bakdelen hela tiden. Kände då vi körde ut i från banan att det är något som inte stämmer alls, så jag strök helt enkelt. Vad som är fel vet jag inte än men han sprang sådär på solänget då han hade låsningar i ryggen så det kanske kan vara det, ska försöka få tag i en kiropraktiker så fort som möjligt. Kändes såå tråkigt men ja, det var det enda rätta för honom! Älskade ponny <3
 
 
Random bild från då vi vann. Var verkligen så stor skillnad på han om man jämför gårdagen med östersund! Men vi kommer igen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0