garagekväll

Har inte varit hemma så mycket så har inte kunnat uppdatera, men nu så ska jag försöka mig på ett litet inlägg. De senaste dagarna har jag verkligen sölat bort och varit ute på nätterna istället med kompisar, men nu när Elit ska tränas igång så är det slut med "nattugglandet"!
Ikväll har jag varit hos min kusin med familjen, typ druckit lite bärs, käka och surrat. Min kusin har så otroligt fina bilar så det inte är sant, skulle kunna ta hem dom allihopa! Vi tillbringade kvällen i hans garage, inte helt fel!
 
Imorgon ska jag köra Elit för första gången på jätte länge, blir väldigt lugnt hade jag tänkt. Men han kommer förmodligen att va på tårna och vara stirrig, känns lite drygt men man måste ju börja någon gång. Hoppas bara att det är sandat, såg att rakbanan var blank och hal och är det så imorgon så blir det ingen tur. Får hoppas på det bästa för jag vill sätta igång nu så att man är hyffsat i topp när säsongen drar igång!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0