julfix..

Då har man gått på jullov, börjat handla julklappar och även gjort årets första och förhoppningsvis sista vurpa, har varit sjukt halt ute idag vilket resulterade i att jag fått ont i rumpan haha, var svårt att hålla sig för skratt efter den trotts smärtan. Men som sagt så har jag varit och handlat lite julklappar idag, är ute i sista minuten som jag alltid brukar vara haha. Har nu bara en klapp kvar som ska köpas imorgon. Har även hjälp pappa med julhandlingen och nu ska jag bara städa mitt rum vilket är väl behövligt. 
Elit har fortfarande vila men tror jag ska ta och börja köra han på juldagen, nu är det dags att sätta igång han tycker jag. Vi börjar med långa men lugna motionsturer!
 
Tänkte sätta igång bloggen på allvar faktiskt, skulle vilja byta design helt och hållet och bara nystarta den. Men behöver lite inspiration så säg gärna vad ni vill att jag ska skriva om! Var inte blyga! ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lulluh

Jag kan hjälpa dig med designen om du vill.

2013-12-27 @ 17:48:29
URL: http://hottish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0