ny vecka..

Ny vecka, känns segt. Just nu så väntar man bara på att det ska bli lov, längtar så otroligt mycket för jag är extreeemt less.
Helgen har varit bra, va och bowlade med nå kompisar i fredags vilket resulterade med en andra plats och en sjuklig träningsvärk såhär dagarna efter haha. Vi drog ut till cannan efter det men de blev ganska lugnt för min del. I lördags sov jag bort halva dagen och jobbade på kvällen, for till cannan med nå kompisar efter jobbet. Igår sov man för det mesta också, var på middag hos mamma och sådär, ganska lugnt med andra ord. Har självklart varit i stallet också, är väl inte så mycket uppdatering om Elit just nu. Han tränas inte just nu men planerat att sätta igång han nu till helgen eller nästa vecka!
Nu ska jag äta middag och sen blire jobb på travskolan!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0