23.00

Happ då var helgen förbi, så sjukt himla tråkigt.
Och älsklingen vart tvungen att åka hem pga nå grejs med jobbet. Men hann att träffa han några timmar iallafall, men endå, att sova ensam suger..
 
Imorgon är det en ny vecka, har väl inte så mycket inplanerat just nu förutom det "vanliga" som att köra elit. På torsdag har han skrittat i  två veckor så då kan vi äntligen börja öka på träningen lite. Hade säkert redan kunnat göra det nu, men jag är jätte sträng på det veterinären sagt till mig. Två veckor är två veckor, är världens petnogaste människa då det gäller sånnt. Längtar tills vi är tillbaka där vi var igen, är trött på att skritta nuuu..
På lördag ska jag, älskling och två kompisar fara på travgalan som är på solänget. Är nominerad till årets ungdom, oväntat men himla kul!
Så långt har jag planerat hittills!
 
Nu ska jag hoppa in i duschen innan ja gå å lägg mä! God natt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0