awesome helg

Dö härlig söndag!
Var uppe tidigt och släppte ut hästarna, var döö trött men de gick! Efter det så for man hem och chillade, åt frukost och mös med älsklingen. Vid tolv for man ut till stallet igen och gav hästarna lunch och fixade iordning stallet. Blev en körtur med elit också, med mamma och salle som sällskap. Var verkligen ett underbart körväder då solen sken och det var en lagom temperatur. Och elit verkade inte heller tycka att det var så dumt, han kändes fin och såg hel nöjd ut!
 
Resten av helgen har varit awesomeee, var hos en kompis i fredags och hade typ en "mini" fest, vi var fyra pers haha, men kul varne! Så igår kände man sig inte så fräsch, så jag gjorde alltså inte så mycket. Åt pizza, tog in hästar och var på ponnytravklubbens gala bara. Kvällen avslutades med en värdelös film, typ åsa-nisse wälkom to knohult tror jag den hette, inte bra!
 
Men nu ska jag avsluta den här dagen med råplugg, kom ju på att man har prov imorgon, har inte pluggat ett dugg så nu gäller det att vara effektiv. Gah blir galen på mig själv, måste bli bättre på att skriva upp saker så man kommer ihåg dom.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0