helgen

Söndag kväll, uuh vad tråkigt. Men helgen har varit toppen. I fredags åkte jag bil med robin, han hade lånat hem en för att pröva den, mest bara för kul. Vi körde runt hela kvällen och skjutsade folk typ.
I lördags sov jag ut och sen åkte jag och pappa å hämtade hö. Körde elit efter det och sen gjorde jag mig i ordning för travgalan. Travgalan var jätte trevlig. Vart utsedd till "årets ungdom". Himla fint att det är folk som uppskattar det man gör, kände mig verkligen som en kung igår då folk öste på med beröm. Sånt behövs ibland!
Så det var prisutdelning och trerätters och lite go dricka och surr, efter det så for jag och robin till två kompisar i bredbyn. Drack lite grogg där oxå och chillade hos dom bara, vart en bra kväll!
 
Idag har man chillat i bredbyn och ätit pizza för andra gången den här helgen. Har en "hästfri" helg och det innebär att jag inte tar ut eller in och behöver inte komma dit för att fixa iordning heller.. och elit har fått vila idag.. Såå jaa.. man kan ju inte påstå att man gjort så mycket idag.
 
Ögonlocken börjar kännas riktigt tunga nu såå nu blire nog sängen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0